هزینه یک و نیم میلیاردی برای فیلمی که عواملش با هم دعوا دارند
کات
سینمایی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

 نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «رهاتر از دریا» با حضور «حمید طالقانی» کارگردان، «عباس جهانبخش» تهیه کننده، «مرتضی هرندی» تدوینگر، «پوریا دلشاد»، «علی عزیزی» و «سمانه جهانبخش» بازیگران در حالی برگزار شد که میان کارگردان و تهیه کننده این فیلم درگیری لفظی صورت گرفت.

بنابر این گزارش، در ابتدای این نشست کارگردان گفت: می خواستم این فیلم فرزند خودم باشد، اما بلایی بر سر من آوردند که فرزند دیگری شد.

وی در ادامه افزود: قرار بود این فیلمنامه را مینو فرشچی بنویسد اما با مشکلاتی که پیش آمد خانم جاوید از طرف مینو فرشچی برای این کار انتخاب شد.

وی گفت: قرار بود شخصیت کاپیتان را داریوش ارجمند بازی کند اما ارجمند و پسرش امیریل ارجمند در کار بازی نکردند و امیریل به من گفت من با جهانبخش مشکل دارم و بازی نمی کنم.

در ادامه این نشست جهانبخش گفت: طالقانی پروژه را به مدت 15 روز رها کرد و کار انجام نداد که این کار 150 ملیون تومان به فیلم ضرر زد.

جهانبخش خاطرنشان کرد: هزینه اجاره کشتی فقط روزی 200 ملیون تومان بود و بهای زیادی برای فیلم داشت و هزینه کلی فیلم 1 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

جهانبخش خاطر نشان کرد: طالقانی برای بازی یک بازیگر که 2 دقیقه در فیلم بود، می خواست از من 10 میلیون تومان پول بگیرد و من زیر بار این باج خواهی نرفتم، اتفاقا می خواهم بگویم که بازیگران مطرح فیلم مانند امیریل ارجمند به خاطر کارگردانی آماتوری مانند طالقانی در فیلم بازی نکردند، من خرج زندگی طالقانی را به مدت 3 سال داده ام و همین الان حکم بازداشت طالقانی را در جیب دارم.

در ادامه این نشست طالقانی با تکذیب غیبت 15 روزه خود گفت: من می خواستم از این کار انصراف دهم اما اجازه نداند که از کار خداحافظی کنم و همین جا باید بگویم که سرمایه گذار فیلم هرندی بوده است که از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی پول قرض گرفته، نه جهانبخش و من نمیدانم پول های دیگری که جهانبخش برای کار گرفته، کجا است.

در انتهای این نشست که درگیری میان طالقانی و جهانبخش شدت گرفته بود، پوریا دلشاد و علی عزیزی برای بازی در این فیلم ابراز تاسف کرده و از مخاطبان عذرخواهی کردند.



نظرات شما عزیزان:

رادین
ساعت21:41---22 بهمن 1390
سلام وبلاگ خوبی داری اگه مایل به تبادل لینکی خبرم کن راستی به هر دو تا وبم سر بزن
وبلاگ1:funclooop.lxb.ir
وبلاگ2:radinnews.mihanblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 21:25 :: نويسنده : عباس کمالخانی
موضوعات
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 556
بازدید کل : 19295
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين



قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

log - cinema

ساخت كد صوتی آنلاين

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین